woensdag 3 april 2013

Weer aan het stuur

Het zijn bijzonder drukke maanden op het werk. Ik ben bezig met het opzetten van een afdeling in een drukke woelige tijd en dat kost energie. Veel energie. De drukte begon voor mij vanaf het moment dat ik bij deze afdeling startte, begin december 2012.

In de maanden die volgden was ik moe en hing thuis het liefst op de bank met mijn Ipad in mijn hand. Het schrijven van mijn boek werd op een laag pitje gezet, ik kon er even de energie niet voor vinden. Soms had ik in rustige weekenden weer energie om even in mijn boek te duiken en daar werd ik heel blij van en het gaf me energie. Maar zodra de werkweek begon vloeide mijn energie weg in mijn werk. Ook thuis dacht ik continue over mijn werk na. Nu probeer ik het los te laten, waardoor ik mijn aandacht op andere zaken kan richten en uiteindelijk ook met meer energie weer op mijn werk verschijn.

Ik was op de achterbank van mijn leven gaan zitten en zag wel waar de reis naartoe ging. Werk nam wel een heel belangrijke plaats in in mijn leven. Ik ging meer eten, waar mijn humeur niet beter van werd. Afspraken met vrienden en vriendinnen, ik had geen puf om hierin het initiatief te nemen.

Maar daar breng ik verandering in, ik ga weer aan het stuur zitten. Ik ben weer gaan sporten en ben ook gezonder gaan eten. Ik ga weer goed voor mezelf zorgen. De agenda is weer gevuld met gezellige afspraken. En ondanks de drukte ga ik weer verder met het schrijven van mijn boek. Daar krijg ik energie van. Dus na een drukke dag ga ik ’s avonds gewoon verder achter de computer, maar dan om te schrijven aan mijn boek.

Ik heb een planning gemaakt en dat gaat me helpen om mijn doel te halen. Ook heb ik mijn andere plannen op papier gezet en ook hiermee ga ik aan de slag. Ik ga weer aan het stuur van mijn leven zitten en mooie reizen maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen